Pàgines

dimarts, 21 de juny del 2016


4 comentaris:

  1. Edgar: Bon estiu a tots, el que més em va agradar va ser les colònies! Fins aviat!
    Yessenia: Bon estiu, que ho passeu molt bé. M'ha agradat passar tots aquests 3 anys amb vosaltres. Fins aviat!

    ResponElimina
  2. ROBERT:M'ha agradat estar amb vosaltres, us trobaré a faltar. Fins aviat! Mai us olvidaré, adéu!
    ANABEL:M'ho he passat molt bé, moltes gràcies a tots els companys i les mestres que he tingut. El que més m'ha agradat és tot el que hem fet.
    DENNÍS:Bon estiu, fins l'any que vé, adéu!

    ResponElimina
  3. Aarón: M'ho he passat molt bé durant aquests 2 anys, i us trobaré a faltar a tots.BON ESTIU!!
    Joan: M'ha agradat estar amb vosaltres, gràcies per tot, us trobaré a faltar. Bon estiu.
    Alberto: M'ha agradat estar amb vosaltres, us trobaré a faltar.BON ESTIU

    ResponElimina
  4. Noemí: Us desitjo que passeu un bon estiu! Molta sort als que marxeu!

    ResponElimina